2018. május 17., csütörtök

Tammara Webber: Sweet - Édesem


eredeti cím: Sweet • kiadó: Könyvmolyképző Kiadó • 392 oldal • sorozat: A szív körvonalai • fordította: Komáromy Rudolf • műfaj: Young Adult, romantikus • goodreads értékelés: 3,91 • molyos értékelés: 83%


A lány életének nagy szerelme a fiú, aki erről mit sem tud.
A fiú szüntelen harcot vív a fennmaradásért, de az életét is odaadná a lányért.



Az alapdiploma és az orvosi egyetem között, a nyárra hazatérő Pearl Torres Frank két dolgot tud: Boyce Wynn megtestesíti mindazt, amitől menekülnie kellene, és mindazt, amihez hanyatt-homlok rohanna. Lázadó és harsány. Nem érdekli mások véleménye. Szenvedélyes. Erős. Veszedelmes.



És van még egy tulajdonsága, amit Pearlön kívül mindenki előtt titkol:

Édes.

A fiú tombolt és sebeket szerzett, de kitartott.

A lány mindig szót fogadott, de most nem találja a helyét.


Ismerd meg közös sorsukat!


Miután megrendeltem a kötetet sokáig csak pihent a polcon. Bevallom őszintén, amennyire olvasni akartam, ugyanannyira rettegtem is tőle, hogy hatalmas csalódás lesz.

Pearl és Boyce története viszont, nem hogy csalódást nem okozott, de talán majdnem jobban elvarázsolt, mint Lucasé és Jaqueline-né.

A könyv 3/4-ét egy éjszaka alatt olvastam el, amivel nem is lett volna gond, ha történetesen ez nem hétfő éjszaka és nem kell reggel dolgoznom menni. Mondanom sem kell, nem épp én voltam aznap a legkipihentebb, de határozottan megérte.

Boyce a Landonos kötetben hamar a szívemhez nőtt. Nem tudom miért van ez így, a könyvekben valahogy mindig szimpatizálok a férfi főhősök macsó legjobb barátjával.

Pearllel kapcsolatban is rengeteg érzés kavargott bennem a Breakable olvasása közben. Először totál közönbös volt, majd egész megkedvelt Melody legjobb barátnőjét.

Itt viszont végre megkaptam a két nézőpontos könyvemet, amire már Lucasék esetében is nagyon vágytam.

Nem nagyon tudom még mindig szavakba önteni, hogy mennyire magával ragadó érzés volt egyszerre ismerni a lány és a fiú érzéseit, nézőpontját. És azt, ahogy fokozatosan bontakozott ki szerelmük csodálatos története.

Pearl volt a suli üdvöskéjének láthatatlan legjobb barátnője. Vagyis az sem mindig, csak miután az anyja egy sebészhez ment férjhez. Boyce pedig az ügyeletes kemény csávó, akinek hat éves kora óta nem létezett más, csak a mexikói kislány.

Borzasztó mókás, emellett dühítő volt, hogy mennyire meg voltak győződve, hogy a másiknak nincsenek érzéseik irántuk, vagy ha vannak is, akkor is csak pillanatnyi fellángolásról lehet szó.

Néha már-már képletesen vertem a fejem a falba, hogy főhőseink nem látnak messzebb az orruknál, de végül az egymásra találásuk mindenért kárpótolt.

Lucas epizódszerepei pedig kifejezetten tetszettek, valahogy sejtettem, hogy ha feltűnik e könyv lapjain, tuti seggbe rúgja Boyce-t és milyen jól is tette.

Imádtam, szerintem ennél többet nem is kell mondanom. Ez után már bizalommal veszek kezembe bármely Tammara Webber könyvet.

A szív körvonalai: Easy - Egyszeregy • Breakable - Törékeny • Sweet - Édesem

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése