2018. március 10., szombat

Jessica Sorensen: The Redemption of Callie & Kayden – Callie, Kayden és a megváltás


eredeti cím: The Redemption of Callie & Kayden • kiadó: Könyvmolyképző Kiadó • 368 oldal • sorozat: Véletlen • fordította: Komáromy Zsófia • műfaj: New Adult, romantikus • goodreads értékelés: 4,11 • molyos értékelés: 88%

Fülszöveg

A sötét titok, amit Kayden hosszú évek óta rejtegetett, végül csak napvilágra került. Ám az még ennél is rosszabb, hogy a fiút súlyos testi sértéssel vádolják. Egyedül az óvhatná meg a becsületét, ha Callie elárulná az igazat – Kayden viszont soha nem kérné ezt tőle. Inkább hajlandó megtenni bármit, hogy megvédje őt… még akkor is, ha emiatt le kell mondania az egyetlen lányról, akit valaha szeretett.

Szembe kell néznie legsúlyosabb félelmével, és el kell árulnia legfájdalmasabb titkait. A csönd megtörésének puszta gondolata is rémisztő – de nem annyira, mint az a fenyegetés, hogy örökre elveszítheti Kaydent.

A szíve mélyén Callie tudja, hogy eljött az idő: el kell felejteniük a múlt fájdalmát. Barátai, Seth és Luke segítségével tervet sző, hogy megmutassa Kaydennek, milyen életük lehetne együtt.

De vajon meg tudja győzni, hogy új életet kezdjenek… vagy már késő?

Gondolataim a könyvről...

Callie és Kayden története véget ért. Az egyik szemem sír, a másik pedig nevet. Ahogy a bejegyzés képen is látszik, erre csak négy kávéscsészét adtam az ötből. Nem véletlenül… (Értitek VÉLETLENÜL :))

A történet folytatása már nem ejtett annyira rabul, mint az első rész. Nem tudom, hogy azért, mert nem voltam Callie és Kayden hangulatban, vagy mert tényleg nem olyan jó, mint az első kötet.

Seth-et továbbra is imádom, igazából az ő meglátásai miatt olvastam végig a kötetet.

Az első kötet végén nagyon ledöbbentem, úgy éreztem, nem lehetett volna így lezárni a könyvet, aztán a második olvasása közben, meg rájöttem, ha annak hepiend lett volna a vége, akkor lehet két mondat után a fal mellett köt ki a könyv.

Seth-en kívül igazából Kayden miatt olvastam még… Kíváncsi voltam, hogy nyitni fog e Callie felé, ahogy a lány nyitott ő felé is. Jó ez nem teljesen így volt igaz, azt tudtam, hogy nyitni fog, mivel ezzel a kötettel véget ér a történetük elég furcsa lett volna, ha ők ketten végül nem találnak egymásra. Szóval inkább a mikor volt az olvasást mozgató tényező. Kayden pedig jól elhúzta, hogy akkor már végig is olvassam a történetet.

Továbbra is kedvelem a karaktereket, de most valahogy nem volt türelmem hozzájuk. Míg az első kötetnél, ha nem olvastam, akkor is a szereplők körül kavarogtak a gondolataim, most viszont csak azt számolgattam mennyi oldal van még hátra.

Az első kötet után tudtam, hogy Seth és Greyson története is érdekel, most viszont még valaki felkeltette az érdeklődésemet. Seth titkát ismerjük, hisz felvállalta, illetve mivel Callie volt a bizalmasa a lány által már nem titok előttünk. Viszont Luke titka közelébe nem sikerült eljutnunk, úgyhogy remélem, Luke és Violet története is megjelenik majd a Könyvmolyképző gondozásában.

Ötből négy… Igazából nem volt rossz, valószínűleg csak nem voltam olyan hangulatban, hogy igazán élvezzem.

Véletlen: Callie, Kayden és a véletlen • Callie, Kayden és a megváltás Violet, Luke és a sors Violet, Luke és az esély

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése