2018. február 26., hétfő

Colleen Hoover, Tarryn Fisher: Never, never – Soha, de soha


eredeti cím: Never, never • kiadó: Könyvmolyképző Kiadó • 176 oldal • sorozat: Never, never • fordította: Kamper Gergely • műfaj: Young Adult, romantikus, misztikus • goodreads értékelés: 4,11 • molyos értékelés: 89%


Soha ne hagyd abba! Soha ne felejts!

Jó barátok voltak, amióta csak megtanultak járni.

Ma délelőtt óta vadidegenek.

A fiú bármit megtesz, hogy emlékezzen. A lány bármit megtesz, hogy felejtsen.

Ne habozz! Imádni fogod.



Bevallom az őszintét, sosem vettem volna meg magamnak nagy valószínűséggel ezt a könyvet, de köszönöm szépem a kiadónak, hogy a Valentin napi csomagomba ez került ajándékkönyv gyanánt, hisz egy hatalmas élménytől fosztottam volna meg magam, ha nem olvasom el ez a könyvet.

Charlie és Silas történetének első felvonása rövidre sikeredett, bár láttam már, hogy a második kötet még vékonyabb…

De ettől függetlenül, olyan feszült figyelemmel olvastam, mint még talán semmit. Vasárnap reggel álltam neki, gondoltam elleszek vele pár órát, hát a család közbe szólt, viszont este 8-kor elvonultam és olvasás közben rájöttem, hogy igazából jó is, hogy csak 170 oldal, mivel ha 400 oldal lenne, akkor is alvás nélkül kényszerítettem volna a magam, hogy olvassak, képtelen voltam abba hagyni. Az utolsó két fejezet előtt letettem a könyvet, hogy már fél 11 van, aludni kellene, reggel befejezem. Képtelen voltam az alvásra, annyira izgatott, hogy mi lesz a két fiatallal.

Az már csak hab a tortán volt, hogy igazából nem lettem okosabb a legvégén sem, szóval álmatlanul hánykolódtam és azon járt a fejem, vajon mikor is jön meg a fizetés, hogy minél előbb folytathassam ezt a felettébb izgalmas történetet.

Charlie és Silas nem emlékeznek rá, hogy kicsodák is ők valójában, illetve igazából a környezetükből senkire. Viszont más dolgokkal igen tisztában vannak, például, hogy hogyan működnek a kocsik, illetve kik az aktuális celebritások.

Nagyon tetszett, ahogy együtt próbáltak rájönni mi is történhetett velük, ami miatt senkire nem emlékeznek, még egymásra sem. Ahogy igyekeztek összerakni a kirakóst és egyre közelebb kerültek egymáshoz.

New Orleans a helyszín egyébként, a woodoo, a mágia és a jazz fellegvára. Imádom ezt a várost, szerepel a bakancs listámon is. És van egy sanda gyanú, hogy valami hókuszpókusz áll minden hátterébe.

Never, never: Soha, de soha  Soha, de soha 2.  Soha, de soha 3.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése