2018. január 4., csütörtök

Tammara Webber: Easy - Egyszeregy


eredeti cím: Easy • kiadó: Könyvmolyképző Kiadó • 336 oldal • sorozat: A szív körvonalai • fordította: Komáromy Rudolf • műfaj: Young Adult, romatikus • goodreads értékelés: 4,11 • molyos értékelés: 92%


Egy ismeretlen megmentő.

Egy nyugtalanító titok.

A szerelem nem mindig sima ügy…

A fiú figyelte a lányt, de nem ismerte őt. Aztán egy váratlan összecsapás jóvoltából a megmentőjévé vált…

Tagadhatatlan vonzerő hatott közöttük. Ám a múlt, amelyen a fiú kemény munkával igyekezett felülkerekedni, és a jövő, amelybe a lány őszinte hitét vetette, azzal fenyegetett, hogy elszakítja őket egymástól.

Csak együtt vehették föl a harcot a fájdalom és a bűntudat ellen, nézhettek szembe az igazsággal, és találhattak rá a szerelem nem várt erejére.



Kb. Egy évvel később sikerült elolvasnom, mint ahogy megkaptam. Igen, kaptam… Egy ajándékkönyves kuponnal rendeltem karácsonyra könyveket a Könyvmolyképzőtől és a rendelésemben láttam az ajándékkönyv árát is, amiből hamar rájöttem, hogy keménytáblás lesz. Titkon pedig reménykedtem benne, hogy ez a könyv lapul majd a doboz alján.

Egy ideje szemeztem már vele, borzasztóan érdekeltek már Tammara Webber könyvei, de valahogy mindig találtam valamit, ami jobban érdekelt, így ez kimaradt.

És mennyire szidom magam még mindig, hogy nem akkor olvastam, amikor megérkezett, sőt, hogy nem sokkal előbb rendeltem meg.

Jaqueline a főhősnőnk, és az egész történet az ő szakításával kezdődik. De ettől függetlenül Jackie (tudom, hogy utálja, bocs) egy kifejezetten szerethető női karakter, ami azért furcsa az én számból, mert nem nagyon szoktam találni olyan főhősnőt, akivel azonosulni tudnék, sőt olyan is ritka, akit nem utálok zsigerből, bár mostanában egyre többet találok, úgyhogy lehet változok.

És emellé a szerethető lány mellé kapunk egy abszolút idealizált férfi főszereplőt Lucas személyében. Aki borzasztó titokzatos, és néha már-már kicsit eltúlzottnak éreztem a srác múltjára vonatkozó dolgokat.

A könyv könnyed délutáni olvasmány, emellett olyan komoly témákat feszeget, mint a nemi erőszak. Az tetszett ebben a témaválasztásban, hogy az írónő nem csak felszínesen, vagy kikozmetikázva tette bele a könyvbe, hanem totál valósnak hatott a jelenet. Számomra furcsa, hogy mai napig sokan gondolják, hogy egy nemi erőszak az valójában az áldozat hibája. Pedig sosem a nő, esetleg a srác, hisz még mindig sok emberben él, hogy nemi erőszakot csak nők ellen követnek el, ez nem igaz, a pasikat is zaklathatják szexuálisan. Mindegy erre bővebben nem térek ki, sok volt mostanában a me too-story. Szóval a lényeg, hogy én is csak azt tudom mondani, amit Lucas, hogy nem az ő hibájuk, mindig az erőszaktevő hibája.


Lucas egyébként jelenleg a top könyves pasi listám harmadik helyére kúszott, ezzel lejjebb tolta Foltot a Csitt, csittből, de nem sikerült Carlos Fuentes és Cole St. Clair elé.

Annyira magával ragadott a történet, hogy a befejezés után napokig képtelen voltam másik könyvbe kezdeni, mert annyira hatása alatt voltam Lucasnak, hogy bár a könyvvel végeztem azért még napokig fantáziálgattam az egyik kedvenc rosszfiúmmal.

A szív körvonalai: Easy - Egyszeregy Breakable - Törékeny Sweet - Édesem

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése